Monday, February 18, 2013

.: Akhirnya...Doaku untuk Suami ku :.

Alhamdulillah...semua perkara telah selesai...semua penat lelah telah berbayar.. Allah telah qabulkan doa aku yang tak putus-putus.
Aku dan En Cokelat telah selamat diijab qabulkan..Walaupun dalam majlis yang serba serderhana kami ucapkan terima kasih kepada Allah yang memberi izin dan rahmat pada majlis kami, kepada seluruh ahli keluarga yang sanggup bersusah payah untuk membuat persiapan, kepada semua kawan2 yang hadir serta kepada semua hadirin yang tak putus2 hadiahkan doa serta tahniah kepada kami.. Amin Ya Allah.. Amin.. aku menitik air mata syukur atas rahmatMu Ya Allah.... tepat pada tarikh 15 Disember 2012 aku sah menjadi isteri orang dan sekaligus menamatkan zaman bujang aku yang tunggang langgang.. Allah hadirkan kepada aku En Cokelat untuk lengkapkan idup aku.. In Shaa Allah... 
Ya Allah Kau rahmatilah kami berdua, jadikanlah kami berdua pasangan  yang terbaik di dunia dan di akhirat.. Satukanlah kami sehingga ke syurga..
16 Disember 2012 berlangsung majlis resepsi yang serba serderhana di hometown aku... Ni ada gambar serba sedikit yang dapat diuploadkan...

.: Majlis Akad Nikah 15.12.2013 :.

.: Akad Nikah :.

.: Majlis Resepsi 16.12.2012 :.

.: Antara Cinta & Sahabat :.



~ Terima Kasih Allah ~


No comments:

Post a Comment